Här ekar det tomt

| J - Allmänt | Kommentera (0)
Oj, har ju nästan glömt bort denna blogg! Hur är det med er? Hur många är kvar? Ska försöka bli bättre på att blogga även här framöver.
För det senaste har det då hänt mycket i mitt liv vill jag lova. I början på februari bland annat så tog det slut mellan mig och min pojkvän, det har varit tufft och jobbigt. Han var ju ändå den som jag trodde att jag skulle fortsätta väldigt länge tillsammans med. Ni vet när man kommer till det där planet där man känner att "nu har vi ändå gjort såpass mycket tillsammans och varit tillsammans så länge" så man liksom ställer in sig på att man inte kommer behöva gå igenom något jobbigt break-up. Men så blev det.

Idag mår jag hur som helst relativt bra, har hittat livslust igen och även fått mig en ny fyrbent vän här i livet. Den 30de maj var jag och min "extrapappa" som jag kallar honom och hämtade en till häst. Jag har honom nu på prov för att testa och se hur allt fungerar. Hittills så känns det bra och jag hoppas att det kommer bli bra. Det hade varit så roligt! Ska snart återkomma igen och berätta mer om den nya familjemedlemmen och ska försöka få lite fart på Emelie att ordna vidare med designen här, lite småpill som måste fixas! Dock får vi se hur snart hon kan göra det, för hon verkar ha problem med sin dator tyvärr :( Men men! Det löser sig allt tids nog :)

Här nedan får ni se två snabba bilder på den nya familjemedlemmen! Tittar nog snart in igen för att uppdatera mer. Ville mest bara uppdatera lite här eftersom att det var ett tag sedan, haha! Kram på er


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:


Startsidan